lussande för oldies

2010-12-10 | 12:36:17



idag har engla ett sorts genrep inför måndagens stora lucia framträdande för oss föräldrar :) alla 5 åringarna ska nämligen klä upp sig till lucia tåg och ta sig under järnvägen och gå till ett närliggande älderboende. där ska de lussas, fikas och spela bingo berättade eva idag. haha! underbart! tycker det är super mysigt att det gör de :)

tänk va det äldre uppskattar de och tänk vad spännande alla barnen tycker att det är att faktiskt få göra det! engla har varit spända hela morgonen och sett till att lucia outfiten är med säkert 14 gånger! söt nöten


Kommentarer
freja

åh va synd att vi inte fick veta detta! :O vega och englas lussande är ju samma tid på måndag :( mattias hade nog velat gå!

2010-12-10 13:15:33 http://stocktownstories.blogg.se/
Frida

Vet du jag har en bild från exakt det rummet när jag står där och är lucia med kronan på sne och tummen i munnen,för sisådär en 20 år sedan.

Kram Frida

2010-12-10 21:37:10
Frida

Vet du jag har en bild från exakt det rummet när jag står där och är lucia med kronan på sne och tummen i munnen,för sisådär en 20 år sedan.

Kram Frida

2010-12-10 21:37:31
Mathilda

Jag minns att vi lussade på ett äldreboende när jag gick i lågstadiet. Minns också att luften där inne var HEMSK och att jag svimmade ;)

2010-12-11 15:14:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback