tisdag ;)

2010-08-03 | 10:33:28
hjälp, igår somnade jag i soffan vid 22 tiden, mitt i love actuallly, inte helt ok! vi hade bunkrat upp med popcorn, täcken och mys också somnar jag .. trist men sant. c började buffa på mig och sa åt mig att lägga mig i sängen, kul tjej, verkligen! nu är han iaf hemma ett bra tag så det kommer fler kvällar ♥

är iaf pigg idag och det får väl vara värt en del efter min dvala igår. jag var verkligen helt slutkörd efter för många sena kvällar och tidiga mornar. det ska bli skärpning på den fronten! just nu är det mkt som händer omkring och jag vill inte missa någonting :)

igår var vi med linafina hela dagen, englas gudmor. hon följde somsagt med på plåtningen på morgonen och sen åkte vi hem till oss i regnet och kikade film och spelade spel hela dagen. riktigt mysigt när regnet smattrar mot fönstren.

när lina skulle hem började jag dock känna mig som en smått värdelös mamma så det blev en cykeltur till centrum och sen kärleksmums bakning på det! dock så är det bara engla som smakat och godkänt dessa .. en viss person somnade ju i kvällsmyset igår, host!



memory är alltid en fem poängare. här var det astrid lindgrens memory som spelades!

Kommentarer
ida

Thursday är ju torsdag =)

2010-08-03 11:35:44
Småbarnsmamman - Mamma till en pojke med Diabetes

Vad länge sen det var jag kikade in här! :) Vilka otroligt fina bilder..som alltid! ;)

Hoppas allt är fint och att du haft en toppensommar!

Kram

2010-08-03 14:39:39 http://johannajois.blogg.se/
Sofie

Vilken fin blogg du har, jättevackra foton!

Maria

Filmmys, spel, cykeltur OCH bakning... Du är allt annat än en värdelös mamma :) kram kram!

Frida-FantastiskaMamman

Memories spelas det mycket här hemma oxå...

Hoppas att du får smaka era kärleksmuffins idag iaf, & att du får kramas mycket ikväll istället...

Kramar<3

Hadley

I found your blog through Linademoda and I love it! Your daughter is beautiful and so are your photographs. Good job! [:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback