vår!

2010-04-18 | 21:36:24


idag har det verkligen skrikt vår! utanför fönstret. engla drog på sig enbart sin vindfleece och kepan idag när vi skulle bege oss ut, hon tyckte solen såg ut att värma sa hon, söt unge. dock så blåste det en del men det störde inte engla inte :)

engla fick följa med mig till jobbet i eftermiddags (jobbade några timmar extra) också hämtade mormor och nannie upp hennes för trädgårdsfixande och studsmattshoppning innan jag började. jag var lite små avis på dem när det skuttade iväg och kvar stod jag på jobbet .. suck nu längtar jag efter lite semster! beror det på vädret tro ?

keps
polarn o. pyret
vindfleece polarn o. pyret
kjol + strumpbyxor sonia rykiel för h&m
sneakers puma

Kommentarer
mammaxtr

Du är inte ensamen om att längta efter semester. Det gör nämligen jag också. Jag längtar efter sol och värme också,det vill jag gärna ska komma innan semestertiderna...



Ha en bra dag

2010-04-19 06:23:47 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback