torsdag

2010-04-08 | 08:00:39
sitter och trycker i mig fillimpa och dricker starkt kaffe. jag slog av min väckarklocka vilket resulterade i att jag nu är uppe en hel timme 'för'sent. jag får skippa att duscha helt enkelt, haha. jag har börjat uppskatta tidiga mornar för det menas (just nu innan engla kommer hem) att jag få lite egen tid med datorn, smarrig frulle och nyhetsmorgon :)

igår hade vi jeannine, fredde, jonte och liza här på middag. vi slängde ihop tacos men självfallet så kunde jag inte beräkna att det var fyra karlar med extrema aptiter som skulle äta, jaja, jag blev mätt iaf :) söta jeannine gav mig en super vacker blombukett och manade mig omgående att ändra namn på dörren, sagt och gjort, nu bor VI här ;)

idag ska jag liksom igår jobba till 16. efter jobbet blir det att packa ihop oss och bege oss en sväng till ikea. förhoppningsvis så har den hatthyllan vi vill ha kommit in så inte resan bli förgäves. vi ska även få med oss en hel del småsaker som dörrhängare, korgar och ljus.

igår hade liza shoppat lite åt mig. hon hade köpt fler tavellister (ska visa er dem sen), kuddar till vår hallbänk och en kudde till soffan. jag älskar att ha mkt vitt och färgklickar. det blir så mkt lättare med en enkel och ljus bakgrund även om det låter måttligt trist ;)

happy cushion (blir man inte glad av den?) ligger bakom mig i soffan. LOVE! indiska 149kr

Kommentarer
Kattis

Man kan ju kolla på ikeas hemsida om varorna finns inne, kanske en god idé? :)

2010-04-08 08:50:01 http://paksukainen.blogg.se/
Nathalie

Oj vilken fin kudde! Hade passat perfekt i vår vita fåtölj här hemma :) Indiska har faktiskt mycket fint.

2010-04-08 10:32:55 http://nathaliesmode.blogg.se/
Carro.

De var verkligen jättefina!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback