torsdag

2010-04-29 | 07:50:08

min 'trötta & sjuka' unge igår ♥


nu är det 2 dagar kvar ..

jag kan för mitt liv inte förstå att om bara 2 dagar så kommer jag vara på g ut till arlanda för att stiga på planet mot new york. jag tycker det är helt sjukt! det var så extremt länge sedan jag och liza satte oss och bokade dessa biljetter så det känns som en annan tid, jag tror det var i januari om jag inte minns fel ?

nu har iaf tiden sprungit och på lördag morgon beger vi oss, aaaah!! samtidigt som jag längtar och tycker det ska bli helt fantastiskt så blir jag direkt en höns-mamma. min lilla skit, ska hon va utan mig (jag vara utan henne) i en hel vecka!? huuur ska det gå? antagligen helt galant .. men man är alltid lite harig ..

jag jobbar både idag och imorgon - vem vill jobba valborg liksom? haha jag som ändå har en veckas ledigt fick offra mig :) idag slutar jag tidigt och imogon sent. engla åker till mamma imorgon efter dagis eftersom det bli lite väl hattigt när jag inte kommer hem förens 9 och hon ska ändå dit på löradg morgon .. så ja, idag ska ni mysa!

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Så härligt att komma iväg en vecka!

O jag tror absolut att det är du som kommer att sakna lilla Engla mest ;) Brukar vara så att vara mamma... hihi



Kramar

ina-bina

Va, har jag sagt att ni är lika innan? :P Det kommer jag inte ens ihåg, men det ÄR ni ju ^^

2010-04-29 09:15:47 http://inabina.blogg.se/
Maria, Livet med tre

NewYork är det häftigaste,underbaraste, mest fantastiska stället jag någonsin varit på.. Ord kan inte beskriva den stan med rättvisa. Så nääää.. jag är inte alls avis ;-)

Kramar i massor!!

2010-04-29 09:50:40 http://livetmedtre.wordpress.com
Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )



http://imfaccessories.blogg.se

2010-04-29 20:43:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback