onsdag

2010-04-07 | 07:42:11
igår landade jag hemma efter en lång dag på jobbet (jobbade 12-20) och gissa vad min fina pojkvän ställt till med hemma? maten stod på bordet, ljusen brann i varje rum och lugn musik strömmade ♥ han hade tom hällt upp ett glas vin till mig. åh min bästa!

jag gillar att han sätter ribban högt :P nu räknar jag med ett sådant välkomnande varje gång jag jobbar kväll, haha! att han lagat sin 'första' middag (på egen hand) var mäkta imponerande och köket stod kvar i samma skick som jag lämnade det :)

idag blir det jobb till 16 och sen ska vi ha lite taco middag här hemma med nya 'grannarna' och liza! Ska bli mysigt att få visa hur vi fått iordning det, även om det är en hel del kvar ..


ännu en sneakpeak , men somsagt det är lååångt kvar. tavlor och speglar ligger staplade :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback