oh sunny days!

2010-04-28 | 22:17:37


imorse sken solen från en nästintill klarblå himmel och OJ så underbart det är!! jag vill hemskt gärna vakna upp till liknande väder heeeela långa våren och sommaren. dock så var kanske temperaturen inget att hurra för, men men.

engla fick nya ballerinas eller 'gympaskor' som hon säger, på gotland. hon ska ha dem på dagis (och överallt antar jag om hon själv får välja). varje vår och sommar så sliter hon ut minst tre par ballerinas så dessa räknar jag med kommer få föytta till papperskorgen om inte allt för länge (ja jag räknar med grymt väder=utslitna skor).

englas h&m 79.-
mina h&m 99.-

ja, jag köpte också ett par ballerinas för somsagt så sliter man ju för sjutton ut dem var evig sommarsäsong! inget mig emot men det krävs att man springer på några grymma varje år! jag hoppas på att slå till på minst ett par till under min vistelse i NY nästa vecka, men det lär väl inte bli några problem? eller?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback