friends

2010-04-18 | 09:47:20
jag har nog de finaste vännerna man kan ha! igår satt vi i flera timmar ute på min balkongen och i mitt kök och bara pratade. det finns nog inte många som har så kloka och bra vänner som jag.

jag känner att det faktum att jag och c bestämde oss för att köpa den här lägenheten nog är det bästa som hänt på mkt länge ..

killarna satt bänkade i soffan och nördade sig med något tvspel och vi bytte köket emot balkong och tvärtom, vin byttes emot bubbel och intensivt prat. så underbart mysigt att kunna ha sina vänner över , helt spontant! jag känner att det är precis så här våren och sommare kommer att fortlöpa ...

ser ni att vi börjat få ordning på köksluckorna nu? bättre pix kommer ♥

Kommentarer
Jeannine

Jag kan inte göra annat än att hålla med=) Det bästa beslutet absolut!! Hur mycket mera vi kan umgås nu och mindre omständigt att ses.. Detta har jag längtat efter och Junie mest tror jag.

2010-04-18 15:39:39
carolina

åh vilka mysiga bilder ♥

2010-04-18 16:24:06 http://acarolinas.blogg.se/
Jenny, Matlust

Låter som en trevlig kväll!

2010-04-18 16:28:50 http://matlust.bloggproffs.se
julia

åh, vad mysigt! jag föredrar oftast att bara dega och bara sitta och prata med fina vänner. något av det bästa som finns. kramar<3

Petra

Myyys:)ja vänner växer inte på träd,kram

hondjur

Finns inget bättre än just sådana kvällar! Och ditt kök ser supermysigt ut gumman! Väntar på massa lägenhetsbilder snart :)

2010-04-18 22:16:26 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback