flowers

2010-04-09 | 10:24:18



jag kan inte riktigt få nog av att ha blommor hemma! det är helt underbart att få flytta in den stundande (var e du?) våren ett litet slag. det började med en bukett klarrosa tulpaner på inflyttningsdagen och nu har det kulminerat med ännu mer tulpaner, växter, påskiljor och 'grattis till lägenheten' bukett :) love it!

dock så slog en dunder förkylning till igår så min näsa är täpptitäpp och mitt huvudkänns som en melon .. jag avskyr att vara förkyld! det och magsjuk är något bland det värsta jag vet. så någon doft kan jag inte njuta av just nu ..

jag hoppas det lägger sig lite under dagen men eftersom jag jobbar så blir det ingen direkt kurering för min del förens på måndag när englalutten landat hemma ♥ då ska jag banne mig vara frisk som en nötkärna!

hörrni , trevlig fredag på er!

Kommentarer
juliasbullar.blogg.se

åh ni verkar få till det såå mysigt! :)

2010-04-09 12:10:50 http://juliasbullar.blogg.se/
Maria, Livet med tre

Visst är det himla mysigt med blommor.. det blir så vårigt o härligt på engång :-)

Ni ser ut att ha kommit i ordning fint.. Hoppas du klarar dig från en dunder förkylning. Kramar!!

2010-04-09 14:15:52 http://livetmedtre.wordpress.com
Frida-FantastiskaMamman

Blommor är ett måste hemma hos mig, alla sorter & färger..här härjar förkylningen oxå..Hoppas att du snart är på benen igen!!

Pussar<3

Carro.

guud så härligt med alla blommor!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback