by night

2010-04-29 | 20:51:50
min dag blev inte riktigt som tänkt idag, men den blev bra iaf :) jag svalde min bitterhet efter någon timme och när engla passade på att sova i 2.5 timmar så gav jag mig på en storstädning, tvättning och matlagning. sådant som ändå måste göras, lika bra att passa på när man helt otippat hamnar hemme ett par timmar innan tänkt.

nu har jag just landat i soffan framför en dokumentär om kungen på 4.an. ett glas rosé får hålla mig sällskap med lite chips och godis. jag kända att jag var värd det efter dagens slit! c anländer väl hem om någon timme, han har varit på bio med sina grabbs. tanken var att jeannine och junie skulle hängt här idag .. men aa.. nää.. haha :)

packa!?

ja jag kanske ska ta mig för det snart? jag har så här långt slängt ner typ allt. haha inte som jag ska ha med mig utan bara just 'allt'. jag ska sålla som tusan imorgon kväll och jag kommer väl springa som en skållad råtta här hemma med flyg-ångest och pack-ångest. lovely! jag ska jobbar till 8 är det sagt nu, nannie vabbar engla, underbara ♥

livet kunde varit värre just nu!? kanske vore en bra sak om engla slocknade snart också .. ?

Kommentarer
Jossan

Ahh nu ar det inte langt kvar tills ni kommer till mig! Skynda er att kom, I can't wait! :)



Ser ocksa att mitt absoluta favvo godis ligger i den lilla skalen. Om du far chansen att kopa med dig en pase eller tva sa skulle jag uppskatta det nat sa enomrt :) tragiskt men sant hehe.

tack darling!

Puss

2010-04-30 01:56:00 http://diamante.blogg.se/
linadimoda

hej love:) du svarar ju inte på facebook men kanske här? :P snart kommer ni! weee! kommer bli grymt väder på lördag! du har fått laddaren av pappa va så du tar med den? ha en grym resa gumman. pussssas

2010-04-30 05:42:52 http://linadimoda.freshnet.se/
Josefine, Blåeld

Mums, det såg gott ut! Vart ska du åka?



Du som brukar hålla till på Gotland: har du nåt tips om boende under Almedaglsveckan? : )



Kram och trevlig resa!

2010-04-30 11:55:23 http://blaeld.blogg.se/
Jasmine

Ha en trevlig resa!

2010-04-30 14:01:24 http://jassenilsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback