text.

2009-09-02 | 22:34:22
ÄR SEGARE än segare på kvällarna nu förtiden. Kan bero på att det känns mest som att jag jobbar, sover också jobbar igen. Är det så här livet ska vara tills jag går i pension och blir gamal och grå? Jag får smått panik när jag tänker mig livet så. Det måste finnas mer, mycket mer. Jag hoppas det och tror det. Idag har det varit en lugn dag som har givit många tankar. Jag tänker för mycket nu känns det som, för många varv så allt bli till en ostyrig massa som inte går att få upp. Knutarna sitter för hårt. Jag vet inte vad jag vill eller var jag ska. Kvällen har bjudit på thai mat med min C och snusande på min E. Är så glad att ha dessa två ♥  i mitt liv.

Godnatt.

Kommentarer
maria

Jag tycker också att det känns som om man jobbar jämt. Det borde vara lag på att man bara får jobba halvtid fast med full betalning :)

Livet med tre

Den tanken skrämmer mig oxå..ska livet vara såhär? jämt jämt jämt. Man vill så mycket men gör inte ens en tiondel, kommer man sitta där på äldre dar och ångra sig?

Kraaaaam!

2009-09-03 11:26:38 http://livetmedtre.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback