bikerbrud.

2009-09-25 | 20:08:53





IDAG HAR jag och Lina gjort stan, verkligen bokstavligen. Vi har varit precis överallt! Jag har försökt göra mig själv på lite bra humör genom lite tröst-shopping vilket alltid brukar fungera och även gjorde idag. Blev blanannat dessa bikerboots och en riktig skinn jacka. Jackan är verkligen något jag saknat i min garderob och äntligen har jag funnit en perfekt. Något så dyr men ack så fin och den går ta mig sjutton till allt.

Nu ska vi äta godis och chips i soffan och mysa framför idol. Later.

Boots 499.- dinsko , jacka Zara 1995.-

Kommentarer
Anna

Tack! =)



Ja som tur är kan man ju internet shoppa!=) Hihi!

2009-09-25 21:25:29 http://annacondas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback