TREDJE OKTOBER.

2009-10-03 | 07:13:47



IDAG ÄR ingen vanlig dag för idag är det något slag av stinsens-dag! Detta innebär en hel hög med happenings i centrum med modeshower, ansiktsmålning för barn, lekhörnor, pysselhörnor och fiskdam. Det fyra sistnämnda sakerna kommer vi ha i våran polarn o. pyret butik uppe på övervåningen. Jag kräver att ni, liksom jag och Engla kommer och kikar in!

Jag och Engla ska vara på jobbet vid 9 tiden, därav den tidiga timmen. Engla ska få leka, fiska, dela ballonger och ha sig. Själv ska jag fota modeshowen och lite annat. Kommer bli en tokigt rolig dag och jag hoppas verkligen ni som håller till på denna sidan om stan kommer och joinar!

bild.

Kommentarer
Myran

Hoppas ni får riktigt kul! =)

2009-10-03 08:13:45 http://zebramyran.blogg.se/
Elin (Edvinsmamma)

Önskar att jag bodde närmare, då hade jag och Edvin också kommit :)



Kram

2009-10-03 10:51:24 http://edvinsmamma.wordpress.com
Hondjur

Självklart förstår jag dig ang. den låsta bloggen gumman! Jag hoppas det löser sig med vårdnad och allt. Det är verkligen inte lätt det där. Sitter själv i en riktig bajsig sits. Önskar för allt i världen Aldrig bort Sanna.. men onekligen kunde jag ju valt en bättre karl. -sucka- Nåja.. saker är som de är! Jag håller tummarna för dig i alla fall Sötsak! Kramar!

2009-10-03 15:23:56 http://sagoelin.blogg.se/
Frida

Vilken härlig lördag du har framför dig!!!

Hoppas att den blev lika mysig som du hoppades på.

Ha en skön kväll vännen.

Kramsiar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback