starwars.

2009-10-22 | 00:18:56


 

DENNA TISHAN fyndade jag idag inne på hm när jag och Liza strosade runt i kista innan vi gick på kvälls bio. Ville ha en enkel tshirt med tryck att ha till jeans eller ja till vad som helst och denna passade alldeles utmärkt och var härligt tunn i materialet. För övrigt så avskyr jag star wars och vägrar att se dessa filmer men jag tyckte trycket var coolt, så nu behöver ni inte fråga om de! Köpte även något till min Docka, men det får ni se imorgon!

Nu är jag alldeles för pigg för mitt eget bästa och jag borde, borde verkligen sova eftersom vi ska vara på andra sidan stan imorgon innan nio. Off.

tshirt hm 149.-

Kommentarer
mia

iih starwars <3

2009-10-22 08:31:32 http://mango.blogg.se/
Ia Darling

Snygg t-shirt! Kan ju funka även med en svart kavaj över :)



Jag totalvägrar också Star Wars vilket få har förståelse för... Men nu vet jag att vi är två iaf!

2009-10-22 13:19:03 http://iadarling.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback