So many things so little time.

2009-10-15 | 22:58:32
todo.
- Beställa minimax
- Beställa dagis foton

- Skicka in A-kassa pappren
- Lägga ut på blocket/tradera

- Inhandla vinter kängor till Engla

mm.

DET VAR en hel massa jag hade tänkt att hinna med den här veckan men med allt jobbandes och annat så har jag verkligen inte haft tid att beta av min todo lista för veckan. Känns som att jag skulle behöva ha några dagar ledigt för att hinna ikapp på några områden. Det får bli uppskjutet till nästa vecka då jag har mer ledig-tid och slipper smocka ihop allting på en ledig dag. Imorgon är jag nämligen ledig men då ska jag med syster till läkaren på morgonkvisten, iväg på ett infomellt litet möte mitt på dagen och sen med Engla till syster och Nova så kiddsen får träffas och leka efter, det var några veckor sedan. Så ja fullt upp! Skulle behöva en hel ledig dag där jag låg på ryggen och blippade på tvn varvandes med att sova.


Kommentarer
Anna

Ja men visst, det är kul att ge också! =)



kram

2009-10-15 23:18:57 http://annacondas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback