mys middag.

2009-10-06 | 22:38:24





PAPPA BJÖD oss systrar på gottis middag idag på thai boat på söder. Riktigt mysigt var det att samlas alla systrar och pappsen, det vill jag lova er inte händer ofta, om det ens HAR hänt. Vi hade det riktigt trevligt och skratta och åt gott.

Jag längtar lite tills jag flyttar hemifrån mamma, och jag kan träffa henne över en middag eller liknande. Idag blir det så lätt att man tar saker förgivet och att man istället går varandra lite 'på nerverna' istället för att uppskatta varandra sällskap. Självklart uppskattar jag mamma idag men vad jag sett på tex min syster och min mamma så har deras relation blivit gladare och mer uppskattad nu när min syster har flyttat. Jaa ni kanske förstår var jag vill komma, annars har jag väl bara rört ihop allting..

Kommentarer
Hondjur

Såklart vi förstår! Ni är vuxna människor båda två. Vuxna människor och speciellt föräldrar/barn är nog inte skapade för att bo så tätt inpå varandra alldeles för länge... de flesta relationer, oavsett vilka.. tärs ju av sådant. Man vill ju ha sitt eget. Så är det ju bara! Jag önskar dig lycka till med letandet söt! Verkar som att du kanske hittat något?!

2009-10-07 00:23:15 http://sagoelin.blogg.se/
freja

hoppas att du får en lägenhet snart. jag flyttade ju från mamma när jag var 18 år. vi är inte gjorda för att bo tillsammans. när jag väl flyttade till sverige igen flyttade ju hon till dalarna och idag har vi en jätte bra relation, man ser fram emot att ses när man väl gör det.



håller tummarna för lägenhetsletandet!

xx

2009-10-07 09:05:56 http://stocktownstories.blogg.se/
Maja

Jag förstår precis vart du vill komma! Jag kan inte minnas att jag någonsin tyckt så mycket om mina föräldrar och att vara med dem sen jag flyttat hemifrån och vi har varandra på behörigt avstånd! Det blir SÅ mycket roligare när man väl ses och umgås då! hoppas det blir flytt för er snart.. förstår att det är det du högt önskar! Kram

2009-10-07 12:17:50 http://majao.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback