Girl & boy

2009-10-23 | 11:05:28


 

NATTEN HAR varit lite knepig med diverse drömmar och snarkande från Englas sida så idag är jag trött i ögonen och seg i bollen. Ingen vidare dag att vara den första att jobba på 'efter' sjukdom. Känner mig risig i halsen idag också, men det kan inte hjälpas.

 

Kiddsen är iaf glada och sitter förtillfället och gör pärlplattor. Vi ska väl ta oss ut en stund innan vi ska bege oss iväg vid två-snåret, trotsa det grå täcket över sthlm. Suck, ge oss sol!

 

båda Engla & Albin är klädda i polarn o. pyret dagen till ära, lite komiskt (utom jeans, tror de är seconhand fynd), tss.

Kommentarer
carolina

vilken fin header du har skaffat :)

2009-10-23 11:30:21 http://acarolinas.blogg.se/
Josefine, Blåeld

Vilken snygg tapet bakom de söta barnen! : )

2009-10-23 12:45:40 http://blaeld.blogg.se/
jandra

Hej tjejen. Jo då fick du liite tidigrae an mej, jag va nyss fyllda 19. Jag och pappan va tillsammasn i 10 år... men nu är det slut det höll inte mer. Känns både bra och dåligt. Hur är det med dig? Är ni ihop?



Kram J


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback