torsdag

2009-10-08 | 09:38:55
HEEJ! GODMORGON! Och allt det där. Här har vi varit upp sedan det var mörkt utanför fönstret. Igår hade jag en otroligt mysigt kväll med min bästa. Vi åt fantastisk gnocci med hallomi och spenat på Riche. Vi pratade och skrattade som alltid. Vi avslutade med marängswiss och champagne, mycket bättre kan det inte bli. En man sa till oss att han tyckte det var fint att vi kom på vardag för att umgås. Jag funderade på det senare, kanske är det inte alla som kan unna sig det som jag och L försöker göra MINST en gång i månade. En vardag eller helg kväll, oftast bara vi två, äta en god middag och catch up. Man hinner inte om man har det som vi har det, jobbar i skift och uppe på det så har jag också Engla. Man får ta all tillfällen och jag ÄLSKAR dessa kvällar som vi har, bara för oss.

 

 

NU ÄR Engla på dagis och jag ska läsa igenom ett gäng med A4 som jag knåpade ihop igår. Måste vara bra förberedd inför ett medlingsmötet jag har idag, känns skönt att hjulet är i rullning och vad som än bestäms så kommer det nu vara till ENGLAS bästa, inte mitt eller M. Det är jag glad för. Efter så ska jag fara till Mörby och hälsa på AK och hennes nytillskott med  systeryster.

 

Igår körde jag på skor från Emma Cook och byxor från gian tricot. Tshirt vet-jag-inte-var-ifrån.


Kommentarer
AnnaT

Hej Emily! Jättefin blogg och söt dotter. Undrar lite om hur du fick jobb på PoP? Är drömmen för mig. Dock ingen lycka än då jag endast besökt PoP-butiker med spontan-ansökningar. /AnnaT

2009-10-08 13:41:46
Emily

AnnaT - Hej och tack för dina ord :) Jag fick jobb genom att jag gjorde min praktik där i 5 veckor. Efter det så extra jobbade jag och senare blev det timmar lediga så jag blev anställd. På den vägen är det! Jag tror det bästa är att gå in på rnb hemsida, eller polarn hemsida och kika på 'lediga tjänster' och söka den vägen. Jag kan enbart säga att jag ÄLSKAR mitt jobb och att jag trivs som fisken i vattnet :D



kram

2009-10-08 15:48:58 http://emslo.blogg.se/
Livet med tre

Men där ser man ju hårfärgen :-) Ser jätte snyggt ut, har du vant dig än?

Kram kram! Maria

carolina

superfin och fräsch med håret!! =) verkligen fin. blir sugen själv nu, haha...

2009-10-08 16:57:18 http://acarolinas.blogg.se/
Liza

I love you!

2009-10-08 17:22:42 http://entvatankar.blogg.se/
vintageretroprinsessa

Men hallå vänta här nu... har du fägat håret ????

Eller ser jag fel ?



Kram

2009-10-08 20:05:17 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback