blacklittleskirt.

2009-10-05 | 21:53:15



ÄNTLIGEN SITTER jag hemma i soffan med datorn i mitt knä, TRÅDLÖST uppkopplad mot internet. Wawawiwa! Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran till att det fungerar nu utan det får C göra som har suttit och klurat (och nämnt någonting om att jag inte kan läsa, humpf) och fixat ihop allt.

Det blev en hyffsat stillsam måndag på jobbet idag vilket var en kontrast mot den halvt hysteriska helgen. Dock en ganska så skön kontrast, har hunnit med att städa och fixa istället. När jag kom hem så flög en Engla upp runt min hals och har sedan suttit som klistrad vid mig tills hon föll i sömn för någon timme sedan, lilla söta. Hon har varit så glad och mysig ♥

Kjolen på bilden köpte jag igår på H&M och det är den perfekt 'lilla-svarta-kjolen'. Den är i skinn och i mocka och sitter som en smäck. Jag vet att den även finns i konrblått men en svart snygg, tights kjol var något som fattades mig och jag hoppas att snart kunna inviga den.

Kommentarer
Carro.

Det är himla snyggt när de kombinerar skinn med annat material, som de gör nu på rätt många plagg!

Du passar skitbra i kjolen! =)

Jasmine

Åh så snygg kjol, där gjorde du ett riktigt bra köp! :)

2009-10-05 22:32:41 http://jassenilsson.blogg.se/
Nathalie

Oh, den spanade jag på idag men undrade om den kanske var lite för kort för höst och vinterdagar men den ser ju perfekt ut. Fin fin!

2009-10-05 22:35:50 http://nathaliesmode.blogg.se/
Bella

Var var var kan jag hitta den finfina kjol?! Snälla hjälp mig! Har letat desperat efter den perfekta kjolen och den här är så nära perfektion man kan komma! (visst att du som bär den också bidrar då du hare en KILLER BODY!).

2009-10-06 19:38:52
emily

Bella - Hehe tacl :) glad jag blev öcer din kommentar. Man känner inte alltid att man har en 'killer body' efter att ha fött barn ;)



Jag köpte kjolen på H&M divided faktiskt. Den sitter som ett smäck! Love it!

2009-10-06 21:46:03 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback