TGIF

2009-11-27 | 10:49:46




BRAKFUKOST! Det har vi minst sagt haft. Det börjades redan vid kvart i åtta då vi firade syster som blev 15år idag, hurra hurra hurra! Det blev kaffe och paket öppning, vad hon fick av mig får ni se sen. Vid nio tiden gled Liza in och Engla klappade i händerna. Scrambledeggs, räksmörgåsar och kaffe, igen. Mmm! Dock så blev det en snabbis frukost för Engla som vi fick skjussa i raketfart till dagis då jag helt glömt att det var ljusfest idag... mycket i huvudet, ni vet.

Nu ska jag sminka mig och fixa lite här hemma för sen blir det jobb och direkt efter så ska jag och tjejerna från jobbet bege oss till Monica och äta middag ocg dricka lite vin. Söta Liza skjussar mig ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback