Onsdag

2009-11-18 | 18:12:00
OJ SÅ usel jag har varit på att ta mig till datorn idag. Kan bero på att gårdags kvällen hade liite för mycket att bjuda på - i alkohol väg. Jag och Liza skulle ta ett glas på Zink men istället blev det betydligt fler glas och att vi gick vidare till Riche. Tacka vet jag en gullig pojkvän som hämtade oss vid midnatt ♥ pix kommer senare!

Idag hade Engla maskerad på dagis så det var till att gå upp i ottan imorse och fixa lillan. Inte nog med min lilla baksmälla så värkte halsen som en tickande bomb imorse. Hua! Engla blev iaf en söt liten katt och hade the time of her life på dagis idag.

Nu har vi smällt i oss thai framför tvn och kikar på madicken. Stay toned, ska berätta en sak sen!





Kommentarer
Kristin

Baksmälla är ju aldrig kul, usch. Hoppas du hade en kul kväll så man kan känna dagen efter att det var värt det. det blev den blå klänningen till Nova med, kom att tänka på det när jag såg dagens bild på Engla. Köpte du båda? Kram

2009-11-18 19:51:40 http://lillprinsessan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback