måndag.

2009-11-23 | 09:34:04




HÄR BLEV jag väckt av en liten docka som kom och kröp ner tätt intill mig i sängen och viskade 'jag vill se barntv'. På med den och sedan skulle fröken gå ner och hämta välling och kopper upp och gormar 'varför pausade du inte mamma!!', arg som ett bi var hon. Gick inte helt hundra att förklara att det går inte att pausa TV, inte hos oss iaf.

Nu sitter vi vid frukostbordet och Engla ritar prinsessor och hello kitty till mig och jag ska straxt göra mig lite frukost. Idag är det min tur att välja Englas kläder, vad det blir får ni se snart!

Kommentarer
Bloggen om Fröken Mandelström

Åh vad mysigt med barn!



Hoppas du har en bra start på veckan.



- Marie

2009-11-23 13:16:47 http://mandelstrom.webblogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Hihi de kan de små liven, om det vill;)

Men de är underbara i allt sitt gormande oxå..

Kram Kram<3

Hoppas att du fått en fin start på veckan!!

Kramelikram<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback