32nd first

2009-11-26 | 22:31:01



NU HAR jag äntligen slagit mig ner i sängen med en kopp te och med datorn i knät. Det har varit en intensiv dag och jag känner mig trött, trött, trött. Intressant va? Imorse hann jag med att ta mig till stan innan jag började jobba efter lunch. Bu fick jag som trodde jag skulle finna dessa godingar. De fanns inte någonstan, eller ja, inte i min storlek iaf.. suck!

En annan sak jag hann innan jag drog mig mot jobbet var att besöka 32ndfirst i sturegallerian! Kanske den charmigaste lilla butik jag någonsin varit i. Personlig, mysig och med ett gäng härliga klädesplagg. Jag fann massor av gobitar och några fick faktiskt vandra med mig hem. Mer ska ni få se sen! Ni finner butiken genom att trippa  igenom blomsterbutiken inne i gallerian och upp för trappan, värd en omväg kan jag lova er!

Nu har jag möblerat om mitt/vårat rum och snosat Engla i nacken, hon sov tyvärr när jag landade hem, snyft. Men imorgon har vi sovmorgon eftersom hon inte har grupp på fredagar. Wii! Sen har jag en systeryster som fyller byxmynndig så det ska frukostfiras.

Kommentarer
rawa

shoo (a) har frågastund, ställ gärna några frågor och tack så mycket! :)

2009-11-26 23:08:10 http://allintwo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback