cowboy-western party!

2009-05-28 | 07:51:54
I helgen är det dags för sommarens, kanske ÅRETS fest!

Redan i höstas bjöd far min in till 100-års kalas på Gotland (dessa 100 innefattar hans 50års dag, Maries 40års dag samt huset på Gotlands 10års dag). Kalaset går i western, cowboy, indian tema och det är KRAV på utklädsel. Vi är närmare 50 personer som till helgen ska styra vår kos över till den lilla pittoreska ön och dansa kring lägereldar och tugga på köttstycken. Hm, nästan iaf. Känner jag far min rätt så blir det ett riktigt partaj med allt vad det innebär!

Jag och C åker över med lite annat folk på Fredag och i samma veva så åker min Engla över till Liza och hennes familj. Hon ska tillbringa helgen i solen hos dem och ser med mäkta förväntan fram emot detta, Kerstin och Liza ni kommer ha mycket att stå i, haha!

Utklädseln är iaf klar. Mer än så kan jag inte avslöja. Eller jo, en sak. Min syster ringde igår och skrattade hysteriskt och sa "Jag kommer skratta ihjäl mig åt C". Så lite komik är inblandat i min finas utstyrsel, minst sagt. Hm. Självklart kommer ni få se bilder på hela kalaset och har ni tur så även på C, haha. Jag skrattar redan.

Kommentarer
Syster J

Jag kan säga att jag skrattar fortfarande.... Helt galet! hehehehehehehahahahahahahahahihihihi

Puss

2009-05-28 08:13:43
Carolin

Va kul det låter med maskeradfest. Det är så skoj att låta fantasin flöda till 100%. Hoppas kvällen blir trevlig med god mat och många skratt.

2009-05-28 08:46:41 http://www.cosyrose.blogspot.com
Erika - Att övervinna min Fetma!

Åh vad kul med fest! :) Får hoppas den blir lyckad :)Ja nu har de snart börjat sin resa :) kl.9.55 går tåget. Framme 12.50.

2009-05-28 09:35:15 http://mrserika.blogg.se/
Anniken

Hehe ja, jag har bytat till fyran nu

2009-05-29 09:47:52 http://anniken.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback