men inte mellan oss.

2009-03-20 | 09:17:18
Vilken trist morgon att vakna till. Grått väder och fortfarande kyligt. Visst att det är tiptop när solen tittar fram och man får någon sekund av värme i ansiktet, men annars tycker jag vi kan skippa det här mellan spelet och hoppa på den riktiga våren nu. Vill vakna och med säkerhet veta att det räcker med ett par byxor, en jacka och ingen halsduk. Nu svettas man som en idiot eller fryser som en toka, inget mellanting.

Somnad lycklig igår, igen. Du är så fin så de gör lite ont i magen och Du får mig att känna mig lugn och glad. Jag fick panik men att ha någon som direkt kan få en att känna sig bättre till mods och se saker ur ett annat perspektiv är ovärdeligt.

Dagen då. Fredag var det visst! Hjälp vad tiden springer iväg. E är hemma idag, mysigast så när jag ändå är ledig. Vi ska nog inte göra så mycket, kanske åka en sväng till Lina? Beror på om hon vaknar någongång, fröken var ute på upptåg igår och hon lär inte ha repat sig än. Och sen ikväll har jag ingen plan, planlös med andra ord. Vill gå på bio, dejt, något sådant. Vill känna Din närhet och hålla hand som att jag var fjorton igen, det vore den ultimata fredags kvällen.

 
En ängel i soffan.

Ps. Har hittat laddaren så nu sjutton bullar blir det bilder igen!

Kommentarer
ina-bina

Nä, en riktigt onödig kommentar hon den där anonyma!



ÄR det C? :)



Psst... jag tror bestämt att det sitter en skyddsengel i din soffa ^^

2009-03-20 09:39:35 http://inabina.blogg.se/
Petra

Vilka underbara bilder på ängeln Engla:-)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback