friday im in love

2009-03-17 | 08:33:54


Jag är seg startad, jag vet. Men det har varit en brist på internet uppkoppling här. Nu fungerar det helt från ingenstans och har jag nämnt hur mycket jag älskar tre? Inte, konstigt.

Helgen var super fin. Bodde hos Lina och mös mest hela dagarna. Lördagen bjöd på en bula och en tappad dator, kanske inte det ultimata. Men men, i fina vänners sällskap gör det inte mycket.

För tillfället är det någon som gör mig glad. Väldigt glad. Det pirrar i min mage och jag älskar att längta och sakna. Det är fint och otroligt underskattat.

Nu ska jag till jobbet, någon var sjuk så jag hoppar såklart in. Föresten så har ju polarn öppnat webbutik i dagarna, ta en titt vett ja!

Kommentarer
Elin

Har redan varit inne och kikar, självklart vart det en beställning också ;)



Ha en fin dag!

Kram

2009-03-17 10:07:30 http://edvinsmamma.blogg.se/
emily

Åke Kato - Ja, vad tror du själv?

2009-03-18 16:19:11 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback