första juni.

2009-06-01 | 21:39:18
Vilket härligt väder det varit idag. Helt fantastiskt med sol och värme! Imorgon har jag hört att det ska vara andra bullar, på med regnet och den går-tunga himlen igen.. suck. Jag måste ändå säga att jag utnyttjat dagen till max. Började med att sola en stund inna jag och Engla cyklade till dagis och jag styrde kosan mot stan. Mötte upp Liza för lunch på East, naminami sushi och lite vin. Sen blev det ut till förorten igen och till årets Vårfest på dagis, där var det lekar, mat och sång. Underbar ungar som sjöng! Sen in på kvällskvisten blev det grillat, lite vin och gott sällskap.. frågor om livet och annat..





Kommentarer
Elin (Edvinsmamma)

Fina bilder..som vanligt :)



Låter som att ni haft en kanondag!

Här har det varit sol, men det har blåst kallt istället så det har blivit mest inne idag för oss...hoppas på bättre väder imorgon när vi ska till djurparken :)



Kram

2009-06-01 22:28:57 http://edvinsmamma.blogg.se/
Frida

Livet är härligt eller hur...

Kramar<3

Nathalie

Verkligen! Har aldrig hört någon använda det uttrycket tidigare. Otroligt sött :)

2009-06-02 09:35:04 http://nathaliesmode.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback