Onsdag.

2009-06-03 | 20:59:35
Har vart med Lina idag, var länge sedan sist och det har varit mysigt att prata skit och kramas, sånt som vänner är för. En stund in på eftermiddagen begav vi oss till stan för lite shopping och senare till pops interna utförsäljning. Jag hittade en massa fint till både Engla och till min kusins barn Lukas, men det vill jag lvoa var efter en och annan armbågning, haha. Utförsäljning är likamed KAOS! Men men, en hel del fint blev det och jag slänger upp lite av det för att visa er sen.




Idag invigdes nya ej sikke lej settet, perfekt att sova i!


Kommentarer
Magdalena

Låter inte helt tråkigt att kunna fynfda lite på pop. Jobbar du där?

/m

2009-06-03 21:15:56 http://mittilivet71.blogg.se/
Hanna

Tack för din kommentar =) Vad kul att du hittade lite i stan idag =) Ha en trevlig kväll

2009-06-03 21:38:20 http://imm0rtelle.blogg.se/
Johanna

Tack för kommentaren i min blogg! =) Alltid kul med nya besökare.

Vilken söt flicka du har, vackra ögon! (det är din flicka va? söt hursomhelst!)



Ha en bra kväll!!/Johanna

Julia

hur söt får man lov att bli?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback