dagen.

2009-06-23 | 21:13:19



Började dagen med en  sväng på staden med min Liza. Det var verkligen rea ÖVERALLT! Jag och L blev smått exalterad när vi kom in på Zara där raderna av skor var meterlånga. Hjälp vad lågkonjunkturen gör med shoppingen, det lär ju ha med det att göra. Jag fyndade iaf en sak, en fin sak som jag ska visa er sen.

Har varit en bra dag på jobbet med förberdelser inför imorgon och en massa fixande. Fick lite smått panik bara när märklapparna tog slut och jag inte hade en aning om hur man fyllde på med nytt. Till sist när jag fick grepp om det så slutade bläcket i att fungera så jag försökte med de andra två, där va det också trasigt. Blev till att springa över till grannen och norpa deras märkare till imorgon!

Nu ska jag mys med C. Engla sussar äntligen gott!

Kommentarer
Frida

Rea ÄR härligt, fast här uppe är det ju ett lite mer begränsat utbud ;-)

2009-06-23 22:23:21 http://thewicked0ne.blogg.se/
Liza

Oj, va klacken ser låg ut på mina dojs :) Jag älskar mina nya blue :D



Love

2009-06-23 22:48:24 http://entvatankar.blogg.se/
Carro.

SNYGGA skor!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback