atnight

2009-07-22 | 22:33:19




KORT MEN LITE små seg dag idag, tror alla var ute och njöt i solen istället för att springa i butiker idag. Jag tyckte det var en helt perfekt start på jobb veckan, lugnt och skönt. Mötte upp söta Lina direkt efter jobbet och vi sprang på stan en stund och jag fick med mig en liten påse hem. Med vad får ni se imorgon.

På vägen hem så ringde jag min (jävla) operatär för att kolla statusen på min mobil order. Icke, den va visst inte beställd sa tjejen. Dra mig baklänges, jag har ingen telefon! Efter lite runt ringning och flirt med pojkvännen så fick vi ge oss av till en butik som hade telefonen inne, så nu sitter jag och knappar på den och försöker förstå mig på alla funktioner. Har inte ett numer kvar heller, alla är kvar i min gamla som numera är svartare än natten. Så mina söta, skicka ett sms så jag har era numer igen!

Kommentarer
mela

Läcker bild nr 1! Kul med ny mobil, skulle också behöva en.



sv: Ja hon är för rolig ibland! :)

2009-07-22 22:42:48 http://melano.webblogg.se/
Sandra

Nice, äntligen ny mobil!:-)

Man kan hitta sista minuten från 2500 kr och uppåt. Från 3500 får man nog ett sjysst hotell! Är det för mycket?

Skulle ju kanske kunna dra till Monaco och låna lägenhet där, men då skulle man nästan behövt en bil.. Vad tycker du?

Hoppas nya mobben funkar bra nu!

Puss

2009-07-22 23:08:35 http://sandris.webblogg.se/
Nathalie

Behöver också en ny mobil! Men det kostar ...

2009-07-22 23:21:16 http://nathaliesmode.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback