wawawiwa.

2009-07-30 | 23:23:05






NU ÄR JAG på god väg att dra på mig en brak förkylning här. Den har legat och lurat i någon vecka men först ikväll känner jag hur det verkligen har blommat ut. Halsen värker, snoret rinner och ögonen är tunga. Jag pimplar echinagard och försöker kurera mig så gott det går eftersom jag har massor av jobb framöver.

Imorgon åker min docka till sin pappa för att vara där en vecka. Tror hon kommer få roligt, var länge sedan de träffades och ännu bättre när det är en samanhängande lite längre tid, då hinns de med mer skoj! Kan dock inte låta bli att redan sakna henne fast hon ligger här brevid.

Var inne en snabbis på Lindex där de har ta 2 betala för 1 på ALLA rea varor idag. Fick med mig det söta settet som Engla har på sig på bilderna över som jag tänkte att hon skulle ha som sovkläder, men hm, det åkte på direkt och Engla proppsar på att det är dagis kläder. Med ett par jeans kanske? Blev även badkläder och underkläder för min donna. Allt det plus strumpor och hårspray gick på under tvåhundra. Skunda fynda säger jag bara!

Kommentarer
Petra

jättesött måste skynda fynda i morgon då:)

Emelie

Överdelen funkar ju perfekt med ett par leggins/strumpbyxor också? Jättefint set!

Hoppas du slipper förkylningen. Kryapådigkram!

2009-07-31 01:05:22 http://popkatt.blogg.se/
Frida

Men att dom där förkylningarna inte förstår att vi inte vill att dom på besök;D

Hoppas att det blir en snabbvisit isf.

Underbara kläder på Engla, hihi ja du det blir inte alltid som man tänkt sig.

Krama<r3

Elin (Edvinsmamma)

Va fin hon är i sina nya kläder!

Och jag förstår absolut att hon vill ha dom på dagis ;)



Kram!

2009-07-31 11:41:59 http://edvinsmamma.blogg.se/
vintageretroprinsessa

Halloj :)

så fint setet var :)

Vitt och sött.



Ang håret såg det bra ut :)



Ha en toppen fredag

2009-07-31 12:09:04 http://bambii.blogg.se/
Mia

Åh vad sött! Undrar jsut om det finns här på landet med? SKa nog kolla =)

2009-08-01 07:53:54 http://sofielskar.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback