skrattattack

2009-07-02 | 17:39:12



var jobb dagen över, pju! Hettan är inte nådig just nu, men klaga ska vi icke göra. Tänk när vi måste börja tänka på jacka och långbyxor igen, jag längtar INTE.

Engla pysslar och ritar förtillfället. Hon har blivit fantastiskt duktig på att skriva sitt eget namn (efter det att jag skrivit det över). Jag är riktigt imponerad! Ska visa er någon dag vad mitt lilla under-barn kan, hahaha.

Nu ska jag städa och börja fixa inför morgondagens festligheter. Har även inhandlat de sista små presenterna som en prinsessa bara MÅSTE ha, eller? hm.

Kommentarer
annie

jaa det är riktigt nice!

du får visa englas bravader sen! :D kram

2009-07-02 18:28:29 http://lillaannie.se
Frida

Jätteduktigt av henne att kunna skriva sitt namn!

Ser fram emot resten av förlossningsberättelsen.

Ha nu en underbar dag imorgon & krama Engla från mig<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback