kalas i dagarna två

2009-07-04 | 09:47:35


Oj vilken dag vi hade igår! Engla gick mest runt och påpekade saker som att "jag har stora fötter nu när jag är fyra" eller "jag har fått väldigt långa ben nu när jag fyllt fyra". Hon var väldigt noga med att alla skulle förstå HUR stor hon var och demonstrerade hejvilt med ben och armar. Sötaste! Har en hel drös med bilder som kommer upp senare från hela fyrårs dagen.

Nu ska jag och Engla göra oss iordning för E ska till sin pappa och ha kalas idag igen, lyckliga barn! Jag och C ska styra skutan mot Uppsala och gå på Alexias dop. Ska bli super mysigt och jag håller mina tummar och tår för fint väder och uppehåll!

Kommentarer
Elin (Edvinsmamma)

Grattis i efterskott till sötaste Engla!

Har följt bloggen, men har inte alls haft tid att komentera! Känns som med nattjobb och fint väder finns inte alls mycket tid att sitta vid datorn :)



Kramar

2009-07-04 11:28:43 http://edvinsmamma.blogg.se/
carolina

vad mysigt med både kalas och dop! barn är så härligt =)

2009-07-04 11:40:22 http://acarolinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback