hello!

2009-07-17 | 00:09:00

Nokia E71

Var illa tvungen att facea min mobil issue idag. Just nu känns mobiler och allt vad det innebär väldigt avlägset men jag vet hur jag kommer gå på nålar på tisdag när jag och C landar hemma. Att inte kunna ringa, sms eller höra av sig till nära och kära när man vill och känner för det, slänga iväg ett "jag älskar dig" sms till bästis eller bara ringa och snickesnacka bort lite tid känns faktiskt ibland lite som ett handikapp. Trott eller ej! Men idag fick jag ändan ur vagnen och ringde och beställde denna skönheten. Varför just denna i detta hav av mobiler, tänker ni nu? Jo, det är så att jag är absolut v ä r d e l ö s när det kommer till teknink så jag litar på min bästis smak och tycke och just denna telefon är hon ägare av. Så thats why.

Kommentarer
Alexandra

Jag har den som jobbtele - älskar den! Den är grym. Bra val! :)

Line

En sån har jag, den är trevlig ;)

Hoppas att ni har det bra på Gotland.

Så stor prinsessan har blivit. Krama henne från oss!

Hade bäst! Kram!!

2009-07-17 08:41:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback