Last year.

2009-01-16 | 20:16:38
Hela dagen har jag egentligen inte gjort någonting fast endå en massa. Eh, ja det lät kanske lite si och sådär men jag har iaf tagitdet väldigt lugnt. Lämnade av en pisst Engla på dagis (hur kul är det egentligen att ha en extra tröja på sig när det är 12- ute?) vid 10 tiden och begav mig sen hem till Renée, Christians mamma. Här blev det färgning av hår och utgång med hund och lite smått och gott. Underbart skönt att bara glida och skratta. Håret blev för övrigt grymt och jag planerar nu omgående att skola om mig till frisör.

Engla ska vara hos sin dadie i helgen. Hon har inte varit där sen jul helgen och jag tror hon saknade lilla syster lite nu. Hon har stolt berättat att hon har "vuxit", både hemma, på dagis och för alla som vill höra på. Söt unge!

Apropå Egypten, att jag och C var där för ganska så exakt ett år sedan så tänkte jag att jag skulle slänga upp lite bilder från de. Kanske är roligt? Eller vad vet jag? Jag har iaf inga nya snoriga bilder att visa för er. Jag har gömt kameran, vill inte ha några bild bevis på hur hemsk jag faktiskt ser ut för tillfället.












Haha känns som vi är väldigt påklädda för att befinna oss i Egypten där det var 25+, men det är lite meninge.. Jag sparar er mig, blek och dan i bikini och C ännu blekar i badbyxor. Men iaf, fy vilken mysig resa det var, jag blir alldeles varm inombords när jag har suttit och kikat tillbaka. Värma, nu, ja.

Nu är det fredagsmys!

Kommentarer
anna

fina bilder!

Vilken söt kille!

Caroline

Ser ut som det var en toppenresa, verkligen!

2009-01-16 22:16:35 http://carromeller.blogg.se/
fredrika

hej ! har läst din blogg ett tag, framförallt för att du har bland de sötaste ingarna jag nånsin sett :P men är du fortfarande tillsammans med den killen? tror ej jag har sett honom förut?



Kram

2009-01-18 22:37:14 http://doughs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback