snorbihålsinflamationsjukskrivningantibiotika

2009-01-15 | 15:02:41
har min dag sett ut så här långt, hur har er varit?

Vaknade hundramiljoner gånger i natt utav att mitt huvud dunkade, ansiktet dunkade och att jag var täppt som aldrig förr. Fick lite små panik eftersom jag tänkte att medecinen jag fick i Tisdags borde ha börjar sätta in nu och hjälpa. Men icke. På morgonkvisten innan vi ens gått ur sängen ringde jag läkaren och fick en akuttid en timme senare. Upp och hoppa (ducka, som i mitt fall eftersom mitt huvud dunkade för mycket). På med kläder, i vagnen, macka i handen och off till dagis. Engla är så söta och frågade "mamma, har du ont i huvudet igen?" "mmm" kved jag bara och försökte hålla mig någorlunda upprätt.

Hos läkaren konstaderades det att min tidigare medecin inte hjälpte och att jag skulle få starkare antibiotika och bli sjukskriven över helgen. Kul, verkligen eftersom jag bokat in mig på PO.P hela helgen. Ush känner mig verkligen sämst. Har iaf legat stilla i soffan och sovit mesta delen av dagen, SATC har fått stå på i bakgrunden och jag har vaknat då och då och varit tvungen att gråta en skvätt över stackars Carries misär, fy vad patetisk jag är.

Hej.

Kommentarer
Alexandra

Åh fy - din stackare! Sådär låg jag för två veckor sedan.. Blä! Hoppas du mår bra snart! Krya på dig! Kramar

2009-01-15 20:06:51 http://alexandraaaa.blogg.se/
SagoElin

Naw lilla. Hoppas du hunnit piggna till! Har varit sämst med att uppdatera bloggläsningen ett tag :s

2009-01-21 09:06:52 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback