litet blir stort

2009-01-20 | 14:29:02
Det blir ganska mkt sådant nu för tiden. Och med litet blir stort så syftar jag på det små ytte pytte sakerna man gör i vardagen som får en sån otroligt mycket större innebörd. Ljusglimtar i rusket behöver jag för tillfället för att ens orka stå på benen på morgonen känner jag. Är trött på allt vad vinter och slask heter. Jag behöver få kisa mot solen och vara barbent.

En liten sådan glimt är iaf att hämta Engla straxt efter lunch, gå långsamt hem (trots otrolig blåst och piss regn) prata om dittan och dattan, gå förbi affären och köpa en varsin eftermiddags bulle och sen komma hem, mysa i soffan och pilla i oss vårat fika under berg av filtar och med en brasa som sprakar. Just så är faktiskt min eftermiddag idag. Ville bara att ni skulle få ta del av de.



Love!

Kommentarer
ina-bina

Ja, studielitteratur kostar ju skjortan! :(



Får hålla hårt i de sista slantarna (eller sälja MASSA smycken, helt enkelt :P)

2009-01-20 22:19:18 http://inabina.blogg.se/
SagoElin

Hej gumman.

Skönt att du börjar bli frisk igen! Drygt som attan att vara sjuk. Här är det min tur nu. Snor, feber och ynklighet :) Liten verkar småhängig men so far går det bra! håller tummarna

Hm.. förlåt om jag frågar -igen- men vad pluggade du? :)

Kramar

2009-01-21 21:09:15 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback