glädje&pussar

2009-02-16 | 22:14:36


 
Lina, min fina. Har du tänkt komma hem snart?


Fan vad trött jag blir på bloggen ibland. Har tagit mig en timme nu att ladda upp bilder. Och inte nog emd det så fick jag inte upp det bilder jag ville, det från Polarn. SUCK!

Efter
min sjukliga morgon så begav jag mig fortfarande hängig till jobbet. Trots allt  blev det en riktigt rolig dag och jag fick glädjande nyheter gällande anställning. Wei! Älskar att jobba på PO.P, det är en sådan stor skillnad från var jag jobbat innan och den kontakten man får med kunder är oslagbar. Alla vill prata om sina barn och alla är så otroligt öppna. Love it!


Nu
har jag pussat i flera minuter på Englas knubbe kind, den luktade sådär ljuvligt som bara Engla kan göra. Imorgon ska jag hämta henne tidigt och mysa länge. Ska ju iväg och jobba kväll sen, men man hinner mycket innan!

Kommentarer
ina-bina

Vackertuss!



Jag råkar veta att du har en ny design nu. Tss :P Hoppas du är nöjd - om inte annat vet du ju var jag finns! ;) Visste dock inte vilken mejladress jag skulle lägga in i "kontakta mig"?

2009-02-16 22:39:12 http://inabina.blogg.se/
Daniella

Ja och det är ju tur att den är det ;-) Men koziol har mycket annorlunda plastiga saker som inte heller är min stil, men just dom där gillar jag verkligen!

2009-02-16 23:02:12 http://deniella.blogg.se/
Lina Fina

Älskar dig

2009-02-16 23:07:58
SagoElin

Vilken himla fin design du fått vackertösen!! Ina är duktig! På massa saker faktiskt.. jag har beställt, håller på att beställa smycke nu. yay.. och vad skall du få för paket? Kan det vara mer sko? Har du månne en skofetish flicka lilla? ^^ Dröm sött vackra du. kram

2009-02-17 00:25:10 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback