slut som artist

2009-02-03 | 20:37:17

Älskade Liza. På g från skolan.


Har varit en lång dag idag. Känns det som iaf, men antagligen precis lika lång som alla andra. Trött som jag vet inte vad är jag också. Sov sjukt dåligt i natt och det börjar påverka mig rejält att sova så dåligt som jag gör. Kanske att jag ska kolla om det finns några bra sömntabletter för att få sova, finns de? Recept fritt altså. Har verkligen ingen koll.

Engla var glad till en början idag när jag hämtade henne men det glada kulminerade senare i lessamhet och trötthet. Ingen mat hade fröken ätit på dagis och ingen ville hon äta hemma. Hon tok somnade istället nästintill sittandes. Kanske att E också sussar dåligt? Ha, kanske smittar.

Imorgon; plugga, plugga, plugga.

Kommentarer
SagoElin

Många säger att Valerina natt som finns på apoteket fungerar bra. Jag har själv inte testat dom men det kanske är värt ett försök?

2009-02-04 01:14:08 http://sagoelin.blogg.se/
El Diva!

Åhhh min vackra älskling. Ta hand om henne när jag inte är där :)

puss fina du

2009-02-04 03:15:49 http://diamante.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback