meandi

2009-02-08 | 17:22:12
 
meandi.

Vi har precis kommit hem efter att ha varit på meandi party hos min kusin. Super duper fina vår/sommar kläder har det kommit in. Tok färgglatt och härligt. Jag tycker alltid man blir så glad av deras kläder. Engla fastnade för två klänningar (de på bilderna) så dessa blev beställda. hade kunna köpa mycket mycket mer men det är ju som känt inte det billigaste kläderna som finns så ja, det fick bli dessa. Vad tycks?

Det kommer en liten helg raport med bilder och annat senare ikväll. Glömde min kamera hos C men han kommer sen och ska kika Beck, så då ni!

Kommentarer
juliasbullar

hah, jag är inte det minsta pepp, MEST SUR!

riktigt jobbig är jag nu, haha :D



riktigt söt klänning den till höger, den rosa! :*

2009-02-08 18:16:46 http://juliasbullar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback