Jag, en natt människa?

2009-02-11 | 23:07:05

I mitt rum, nu.


Vad håller jag på med? Jag har varit tokigt trött hela dagen. Nästintill gått som en zombi. Hur kommer det sig då att jag när klockan slår ungefär 21 blir pigg, pigg, pigg. Lite sådär övertänd? Jag förstår inte ett jota eftersom jag alltid varit en morgonmänniska som gått och lagt mig vid 22 och somnat med ett knäpp. Kanske att jag förvandlats till en såndär jobbig nattmänniska som sover bort halva dagen? Inte för att det är någon möjlighet.

Detta sömn problem har endå gett något gott (förutom kyckling nudlar), jag är snart klar med mitt pm. Känner mig till och med ganska så nöjd med det. Hm, konstig känsla.

Nej nu måste jag bara skriva avslutet, äta upp mina nudlar som jag nyss doppade min fjärkontroll i och titta på scrubs, sen, SEN ska jag kanske sova.

Gnatt!

Kommentarer
Anna

Hoppas du kunde sova =)

2009-02-12 02:28:49 http://annaali.blogg.se/
Denna Sanna Kvinna

Jag älskar din enkla, stilrena fast ändå levande bloggdesign, är det du som har gjort den?

2009-02-17 16:23:19 http://sofieb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback