Tisdagen

2009-12-08 | 23:11:01

 

 

 

IDAG HAR det inte gjorts många knop här hemma hos familjen Slotte. Vi har kikat på film, ätit räksoppa och myst i soffan. Man orkar inte så mycket mer när man varit vaken halva natten.

 

Vi har dock gjort en kraftansträning då vi packade inför resan imorgon. Engla packade sin väska, med vad vet jag inte riktigt och jag packade kläd-väskan, den tråkiga. Så nu hoppas jag att ja inte glömt hälften och att vi kommer upp i tid imorgon bitti eftersom vi måste gå redan 8.15 hemifrån. Färjan går sen 11.05 men vi ska ta 'färjbussen' och den går 1.45 timmar innan avresan.

 

Nu ska jag mysa med min C som jag inte kommer se på flera dagar ♥

 


 



Kommentarer
ina-bina

Flingan ser ut att må rätt så bra nu, va? :) Vore ju skönt om det bara var tillfällig magont!

2009-12-08 23:41:09 http://inabina.blogg.sen
Frida-Fantastiskamamman

Ha det så himla mysigt!!!!

Njut av ledigheten & Gotland.

Pussar<3

TACK för dina tankar!

linadimoda

hej love. kolla din mail :P

2009-12-09 16:01:48 http://linadimoda.freshnet.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback