pulkaväder - wawawiwa

2009-12-18 | 20:43:46




HÄR HAR
det varit två hektiska dagar med det mesta. Det har inte funnits tid för att slå sig ner framför datorn, det är den rätt tråkiga sanningen om varför jag inte hunnit med bloggen, inget fansypansy har hänt inte.

Imorse var det upp och hoppa i ottan och efter en lätt partykväll igår så kändes det lite vemodigt och segt att ta sig ur den varma sängen och ut i den nu riktigt kyliga vintern. Engla var inte i sitt esse hon heller imorse. Hon var sur, vresig och arg på det mesta men ett förslag om att ta pulkan till dagis så blev hon en liten solstråle :) my love! Haha hon ser inte så glad ut på bildern dock, ttss.

Nu ska jag kika Inglourios bastards (för tredje! gången) med c, daniel och renée. Mys!

Kommentarer
Carro.

Jag skulle också vilja ha nån som drog mig på pulka till jobbet.. Haha!

Tess

den filmen är så jävla bra, love!

2009-12-18 21:24:52 http://leonita-nova.blogspot.com
ina-bina

JAG VILL OCKSÅ HA SNÖÖÖ! :( Ser ju hur mysigt ut som helst med tjockisoverall och pulkaåkning :)

2009-12-18 22:17:13 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback