julgalan

2009-12-04 | 07:09:22



IKVÄLL ÄR det dags för mig och mitt härliga gäng på jobbet att bege oss till Annexet för att gå på årets julgala. Ska bli riktigt, riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot det! Dock så är jag inget fan av julmat.. men gott sällskap ;)

Jag kommer stå själv från 9-16 idag vilket känns helt OK, kan bara bli segt eftersom jag kom på att jag bör springa och handla ett par grejer, men men, det lösr sig alltid! Jag har alltid vår dekoratör som är hos oss idag.

Engla åker över till sin dadie i em. Sist hon var där så träffade hon aldrig sin lillasyster Vega så glappet har blivit lite stort, men idag ska det fyllas igen och Engla längtar ♥

Återkommer lite senare så ska jag visa vad jag tänkte ha på mig ikväll!

Kommentarer
anna

hoppas du har kul :)

2009-12-04 22:19:01 http://aannnnaaaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback