julafton

2009-12-28 | 22:01:51


I ÅR var det som känt min Engla-jul! Vi var hela familjen hemma hos oss och mös med god julmat (det var en lögn, jag hatar julmat) grym musik, gott vin och massor av skratt. En riktigt lyckad jul måste jag medge.

Jag fick en hel hög med fin fina julklappar också :) mycket till det kommande 'hemmet' som är planerat att jag och Engla ska flytta till 2010. Det var glas, karaff, handdukar och lite annat smått och gott! Engla fick mycket saker så jag vet inte i vilken ända jag ska börja. Jag vet inte riktigt hur julklappsöppningen kunde ta 4 TIMMAR!? Helt sicko. Men det blev iaf en hel liten ny armé av Polly Pocket figurer, kläder och djur, Engla loves it! Små-pill is the shit!

På juldagen for jag, Engla, C och lillasyster Ellan upp till landet och Dalarna. Mer om det snart!
Jag kör update maraton ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback