grrr!

2009-12-30 | 23:21:08




NÄ MAN behöver inte hålla sig hela tiden och jag har inte köpt skor på över två månader (nej tack jag behöver ingen uppläxning om att "ojoj det är väl ingenintg, det är inte hälsosamt, blablabla'"). Jag har iaf inte hittat några som har fungerat plånboksmässigt och som jag velat ha. Det kan ibland vara en svår ballansgång ska ni veta :)

Nu blev jag iaf mäkta nöjd, efter att ha slirat in på topshops hemsida ett antal gånger det senaste dagarna, när det poppat upp ett par av dessa godingar i min size! Wawawiiwa på den :) Det kanske är lite otippade men det är de jag gillar, det är ingen mainstream sko helt enkelt.

Det lär dröjja innan dessa landar på mitt hallgolv men jag längtar ♥ och samtidigt så fortsätter jag att längta efter snö-rena gator, småblommande träd och vår i luften! Åh ge mig! Jag vill slippa detta.

skor topshop ca 700.-

Kommentarer
Camilla E Lindström

Hej!

Snubblade in på din blogg för första gången nu i eftermiddag, på årets näst sista dag. Bättre sent än aldrig.



Fin och personlig blogg, kommer garanterat att besöka dig igen.



Hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 20hundra10.



Må så gott & Gott nytt år

Mvh Camilla, En mammas dagbok

2009-12-30 23:49:19 http://emring.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback