God Jul Hjärtat

2009-12-28 | 23:49:15




IDAG ÄR nog den första dagen efter alla juldagar hit och dit som jag känner mig 'återställd'. Har känt mig superduper trött det senaste dagarna men som tur är verkar jag fått tillbaka lite go! Jag börjar jobba imorgon så det behövs :)

Jag, Engla och Lina har storsat i stan idag och reashoppat lite smått. Vi har verkligen tagit det piano och glidigt runt, ingen stress här inte! Engla fick två par strumpbyxor och jag fick en kappa (av mig själv) som jag ska visa er imorgon.

Efter stan begav vi oss till Sollentuna och vaccinerade oss. Om ni visste vilken störd unge jag har, haha, hon har fullkomligen LÄNGTAT efter att ta den här sprutan och tror ni inte ungen SKRATTAR när doktorn sticker henne!? Sjäv fick jag lite små panik, tss. Nu hoppas jag vi slipper allt vad influensor och svinis heter!

pics: julklapp som min söta L gömde här hemma för att jag skulle spara till julafton ♥

Kommentarer
ina-bina

Hahaha, dumma unge. Man ska ju inte SKRATTA när man blir stucken, tss :P

2009-12-29 01:06:31 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback