dagen

2009-12-16 | 20:48:39

 

 



VI HAR haft det, om än tröttigt (finns det ett ord som heter så?), så väldigt mysigt idag. Jag ska medge att jag känt mig rätt down idag, seg och trött. Har ingen aning om vad det är, kanske har C baciller hoppat över till mig redan? Han är nämligen riktigt riktigt sjuk stackarn :( jag håller tummarna att jag och Engla inte blivit smittade nu ikväll när vi var och åt middag hos honom, hua.

 

Jag har varit i farsta c idag med kiddsen. Inget centrum jag överhuvudtaget känner mig hemma i ska jag berätta för er. Vi gick fel femtioelva gånger och det tog lååång tid att hitta till polarn o. pyret där jag skulle köpa ny vantar till Engla (hennes svarta har fått fötter på dagis). Båda grisarna fick nya mössor också och storgrisen Albin fick en ny jacka och vantar, det behöver man när man ska vara i sthlm ;) och inte på landet!

Som tur var så hittade vi till McDonalds och lite senare till ett mysigt café med lekhörna. Engla beställde in den största princesstårtbit jag någonsin sett! Vi fick ta den med oss hem i en doggybag, haha! och då hade hon ändå ätit sig mätt, tss.

mössor hm 20kr/st
rosa vantar polarn o. pyret 245kr
jacka hm 200kr

Kommentarer
f

hihi eller hur (a)

2009-12-16 21:05:52 http://feliciaholmgren.blogg.se/
F

fina bilder!

2009-12-16 21:09:47 http://dagligdags.blogg.se/
Milla

Vilka mysiga bilder!

Hoppas ni klarar er från att bli sjuka nu.

Tack för din omtänksamma kommentar :)



Kramar

2009-12-16 21:25:54 http://sagabus.blogg.se/
Rebecca

Godkväll!

Visst är det helt underbart med snön, den piggar upp och alla blir lekfulla.

Konstigt det där med vantar, vet inte hur många par jag köpt åt barnen och det försvinner alltid en av varje. Nu har jag laddat upp med några par av samma.

Hoppas du känner dig piggare i morgon.

Kram Rebecca

2009-12-16 21:26:42 http://www.cheeky.nu
ina-bina

Tja, det hade ju varit mer strongt om det vore universitetet, men det får vänta! Nu ska jag sätta upp mig som vikarie istället, längtar efter lite stress och långa dagar :)



Hehe, längta och längta. Jag tar det som en komplimang :P Kanske är bättre med ett par få inlägg ungefär en gång om dagen, än 10-15 på en kväll :P



Åh, förresten... JAG VILL OCKSÅ HA SNÖ! Det snöade visserligen här idag, men ja... i Göteborg regnar det bara bort ;)

2009-12-16 21:32:36 http://inabina.blogg.se/
Anna

Mysiga bilder!

Jag har varit i Farsta Centrum typ 2 ggr men jag har aldrig fått någon kläm på det stället heller. Skönt å höra att det finns fler :)

Hoppas ni slipper basiluskerna och håller er friska!



Kram kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback