you gotta just love them.

2009-08-14 | 21:00:24
VILKEN DAG! Det känns i butikerna att kylan börjar komma smygandes och overaller och jackor säljs som på löpande band. Är ni sugna på en po.p utstyrsel för hösten/vintern lär ni haffa denna snarast! Bara ett tips.

Innan jobbet var vi ju som känt hos Lina på frullebrurre som jag och Engla säger. Efter det tog vi allihop bilen till stinsen där vi gick en vända och lekte i lekhörnan. Jag kan inte hjälpa det men jag har frått ett fnatt på skor. Jag ska sätta upp en budget för nästa månad så nu kommer det inte bli så mycket mer spontan shoppande för min del. Men jag suger gärna på karamellen en liiten stund till. Dessa som jag väntat på har nu kommit i butik och hjälp, det överträffade verkligen mina förväntningar! Jag var nästan hundra på att det var en bortkastad väntan och att de skulle se plastiga och fula ut som det mesta från dinsko, men ICKE. Det är sådär perfekt klumpiga med inte ett unns av plastighet (ja okej, vad kan man begära för en femhundring?). I lilla stinsen stod det ett ensamt par kvar idag efter att jag och Lina varit där så skynda er.



Boots dinsko 499.-

Kommentarer
Carro.

Skeetasnygga!

Carro.

aa, jag funderar också över om de är lite stora kanske.. hmmm... Fast jag gillar iofs stora brillor, man ser så mkt då ;)

Liza

Vad har du gjort ikväll my love?

2009-08-14 23:02:01 http://entvatankar.blogg.se/
Nathalie

Jag älskar dem ..

2009-08-14 23:40:52 http://nathaliesmode.blogg.se/
ina-bina

Vad man kan begära av en femhundring...? Haha, jag har ALDRIG köpt skor över 500 - jo ett enda par som jag gick med i flera år, men resten brukar ligga på absolut max 350-400 :P

2009-08-15 11:12:51 http://inabina.blogg.se/
Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Fina skor..dock lite väl höga för mig..jag är både lång och dålig på att gå i höga klackar. Dessutom gillar jag inte att bli längre än maken!! :D Men jag ser framemot att få se dom på.. ;) För jag tyckr det är ursnyggt med sådana skor!!



Ja vi har verkligen lite flyt här nu just med barnen i sina sängar, börjar komma in i rutinerna igen efter sommaren. Skönt! Och helt underbart att känna krabaten i magen, för oss båda, det blir på riktigt nu! :D



Massa kramar

2009-08-15 12:36:06 http://johannajois.blogg.se/
evelina

riktigt snygga! funderar själv på ett par liknande

2009-08-15 14:38:04 http://pumms.blogg.se/
Anonym

Gillar din design på bloggen + att du har en fin dotter. Kolla gärna vår blogg.



Gillar dock inte reklamen på din sida, tycker reklam är jobbigt hehe :) Förstör din FINA sida lite tycker ja ...

2009-08-15 18:59:48
Frida

Du & dina skor hihi..

Hoppas att du haft en mysig lördag & att du får en skön kväll.

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback