skinn på benen.

2009-08-19 | 20:46:56


JAG KÖPTE
mig lite skinn att ha på benen igår. I form av dessa byxor från Gina tricot. Riktigt fin fina och sköna. Har fått en fin komplimang idag från en man som skulle köpa en fodrad vindoverall till sin son idag. Han sprang runt som en yr höna och efter lite hjälp fann han vad han sökte och vi begav oss till kassan för att göra honom lite fattigare. Från ingenstans kläcker han ur sig att Helsike vad ball jag såg ut där jag gled runt i min coola byxor med skinn på. Riktigt häftig, vill jag minnas att några av det ord han använde var. Jag blev glad och lite röd om kinderna, bad om pengar och sa hej. Han avslutade med att säga "Lycka till med.. jaa..". Vad skulle jag lycka till med undrade jag då, mina byxor? Hm.

Byxor med skinn detaljer Gina tricot 299:-

Kommentarer
Maria

HiHi, vad smickrande med en sådan kommentar. Förstår att du blev lite röd om kinderna...



Kram KRam

2009-08-19 21:47:53 http://sagafia.blogg.se/
Siss J

Åhhh när jag såg dom byxorna härom veckan ville jag bara ha ha ha men tyvärr e man ju på tjocken å inte får plats :-( snyft

2009-08-20 09:04:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback